maanantai 17. kesäkuuta 2013

Graduation

Moi!

Tällä kertaa vaan nopee päivitys kännykällä.

Tänään oli meijän graduation. Se pidettiin Tacoma Domella, joka on vähän niiku Tacoman Hartwall Areenalla. Mulla oli tietysti cap and gown, ja tassle roikkumassa. Sain jopa Honors Chord (harmaa nauha, joka roikkuu mun kaulan ympäri), koska mulla oli niin hyvä keskiarvo. Graduation oli aikalailla samanlainen ku mitä tv:ssä näkee. Jotkut koulun oppilaat puhu, jaettiin muutamia stipendejä ja lopuks käveltiin hakemaan meijän diplomat ja nimet kuulutettiin. Mä päätin antaa niiden sanoa mun toisen nimen in the American way koska grauation harjoituksessa niiden ääntämisestä ei tullu yhtään mitään. Ihan lopuks meijän Student Body President puhu ja puheen päätteeksi heitettiin hatut ilmaan. Onneks sain omani takasin, koska se tulee olemaan hieno muisto!

-Leila


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti