tiistai 26. maaliskuuta 2013

Happy Monday!

Moi!

Rupesin ajattelemaan et yleensä kirjotan pelkästään sillon ku teen jotain erikoista tai on jotai fiiliksiä mitä pitää jakaa. Mut millasta mun arki on täällä? Siks päätin et kirjotan pikaisesti mun eilisestä.

Mun pitää tällä viikolla mennä koululle joka päivä jo 6:45, koska on mun leadership viikko. Se tarkottaa et ennen koulun alkuu siivoon mun luokkalaisen Evanin kaa meijän luokan ja kello 7 seistään koulun ovella ja sanotaan huomenta sisään tuleville oppilaille. Tää on juttu, joka pitää tehä, jos haluu läpäistä kurssin. Koulupäivä oli ihan tavallinen. Tunnilta toiselle. Jotenki ei yhtään huvittanut olla koulussa. Koulun jälkeen, niinku joka päivä, oli treenit. Juostiin 15min warm up, jonka jälkeen 10x300m tietyllä tempolla ja 90 sekunnin tauoilla. Sen jälkeen viel 60m strides ja 15min cool down. Oli ihana treenata, kun ulkona oli +15 ja aurinko paisto täydellä teholla! I love spring! Paransi kyl mielialaa. Treenien jälkeen ajettiin muutaman tytön kanssa lähimpään kauppaan ja ostettiin ihan järkyttävän kokonen pönttö jäätelöä, istuttiin aurinkoon ja nautittiin. Sain mun kaverilta kyydin kotiin kuuden maissa ja olinki eka, joka oli kotona. Aika pian mun iskä tuli töistä, ja rupes tekemään töitä. Ite istuskelin olohuoneessa koneella. Pian Tasha, Ally ja mun äiti saapu. Tashalla ja Allylla oli ollu tennis matsi, jota mun äiti oli kattomassa. Äiti rupes valmistamaan illallista ja me tytöt tehtiin läksyjä, oltiin koneella ja katottiin telkkaria. Syödään täällä yleensä aika myöhään. Eilenki meni melkeen kahdeksaan asti ennen ku syötiin illallista. Illallisen jälkeen rupesin laittaa tavaroita valmiiks seuraavaa päivää varten. Teen aina lounaan etukäteen, ettei tarvii kuluttaa siihen aikaa aamulla. Sänkyyn pääsin jossain 9:30. Ja seuraavana aamuna oli herätys 5:45!

-Leila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti