tiistai 18. joulukuuta 2012

Tidefest

Moi!

Sain vihdoinki ratkastuu nää kuvan laittamis ongelmat, eli nyt on luvassa muutama päivitys vähä kauempaa menneisyydestä. (no jaa muutaman viikon takaa)

1.-2. joulukuuta mun koululla järjestettiin varainkeruu tapahtuma. Tidefest on jokavuotinen juttu (täl kertaa teemana Nemo Finds Tidefest), jossa koulun kerhot myy ruokaa ja saa kerättyä rahaa joko clubin omaan rahapussiin tai lahjotettavaks hyväntekeväisyyteen. Lisäks koulun molemma liikkasalit on täynnä erilaisia taiteilijoita (paremman sanan puutteessa), jotka myy esim. koruja, pihakoristeita, joulukoristeita, vaatteita yms. Kaikki käsintehtyä. Mä olin mukana tuolla kolmesta syystä. A) oon mukana leadershipissä, eli me järjestettiin toi tapahtuma. (huhhuh sitä stressin määrää marraskuun lopussa! Tai no, ainaki opettajat stressas.) B) oon mukana Interact clubissa. Se on koulun kerho, joka toimii yhdessä Rotaryn kanssa ja "parantaa maailmaa pieni teko kerrallaan" niiku meijän paidat sanoo. B) oon mukana Reachways clubissa, joka on toinen hyväntekeväisyys kerho.

Mun KOKO perjantai meni koululla. Koulupäivän jälkeen jäätiin koristelemaan paikkoja ja oltiin siellä johonki 9 asti illalla. Lauantaina menin sinne vasta 1 maissa, mutta tein siellä hommia Reachways ja Interact kojuilla johonki 6 asti. Reachways clubille myin Cinnabon pullia (joka oli aika piinaavaa, koska niit ei voinu ite syödä) ja Interact oli järjestäny valokuvaus kopin, jossa toimin rahastajana. Sunnuntaina olin siellä noin 2-7 samoissa hommissa, eli aika kauan olin koululla ton viikonlopun aikana.

-Leila


060

062

064

065

066

070

071

073

074

077

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti