perjantai 7. joulukuuta 2012

Päivä täynnä vähän kaikkea

Moi!

Mulla on nyt pieni probleema. Kirjotin nimittäin postauksen meijän talosta ja millases paikassa oikeen asun, mut bloggerista on loppunu kuvatila, joten nyt yritän keksiä jotain korvaavaa vaihtoehtoo. Kaikesta huolimatta päätin nyt kirjotella tälläsen tylsän luvattoman postauksen mun päivästä.

Oon ollu kipeenä nyt muutaman päivän. Täällä on kai pahin flunssa kausi menossa. Päätin pysytellä kaks päivää kotona ja oikeestaa oli iha mukavaa ottaa rennosti ja kattoo telkkarii koko päivän. (Tulee mieleen viikonloput Suomessa.) Oon vieläki vähän flunssanen mut eiköhän tää tästä. :)

Onnee Suomi! Tänää on siis itsenäisyyspäivä. En edes kehdannut ehdottaa et saisinko jäädä koulusta kotiin, ku olin ollu jo kaks päivää pois. Vein kouluun salmiakkii, jota pappa ja mamma oli lähettäny mulle, ja annoin sitä kavereille. Oli kyl superhauskaa seurata niit irvistyksiä. Nauroin itteni kuoliaaks, ku kaverit juoksi lähimmälle roskikselle sylkemään karkkinsa pois. Oli siel kyl muutama, jotka (ainaki niin ne väitti) tykkäs salmiakista. Tavallaan vähä vaikee uskoo!

Mun itsenäisyyspäivä jatku kotona mustikkapiirakan leivonnan ja Tuntemattoman sotilaan merkeissä. 6. joulukuuta on Suomen itsenäisyys päivän lisäks pyhän Nikolauksen päivä. (Tai jonku tollasen) (VAROITUS EI JATKO EI OLE TARKOITETTU LAPSILLE) ja sen takia iskä pukeutu joulupukiks ja me muut oltiin tonttulakit päässä ja käytiin viemässä lahja yhen tuttavaperheen tytölle. Sen jälkee käytiin hakemassa joulukuusi, ja koska mun isäl ei ollu muita vaatteita mukana se joutu pitämään sitä asua päällä koko ajan. Meit muita vähän nauratti ku se oli ihan elementissään ja selvästi nautti pukkina olemisesta. Päädyttiin vielä sit läheiseen kahvilaan (isä edelleen pukin puku päällä) ja kahvilan omistajat tuli ottamaan kuvia ja ilmotti, että päästään niiden Facebook sivulle. No sehän kelpaa!

-Leila

Ps. Ilmeisesti pystyn lataamaan kuvis kännykästä, joten saatte muutamia todisteita tästä illasta.

2 kommenttia: