lauantai 29. syyskuuta 2012

Yesterday

Hei!

Tää viikko on menny taas ihan liian nopeesti. Nyt ku oon tottunu tähän arkirytmiin, tuntuu et aika vaan kiitää pikavauhtii eteenpäin.

Eilen oli perjantai ja siks tapahtu vähä enemmän ku normaalipäivinä. Koulussa mulla oli eka koe ja aineena historia. Tuntu tosi oudolta ku aikaa kokeen tekemiseen oli 45min ja Suomessa siihen on varattu se 3 tuntia. No aika riitti ihan hyvin, koe oli monivalinta koe ja saatiin käyttää muistiinpanoja. Mulla oli vielä poikkeuksena se, että ope anto mun käyttää kännykkää sanakirjana. Kuulostaa helpolta, eikö? Oikeestaan se koe oli tosi hämärä. Jotkut kysymykset oli naurettavan helppoja, mut toiset taas laitto oikeesti miettimään. Ku on kaks melkeen samanlaista vaihtoehtoo on tosi vaikee päättää kumman niistä valitsis.

Koulu päivä meni tosi nopeesti ja sen jälkeen menin kaverin kaa syömään Ben n' Jerry's jätskii. Omnom :P Niit makuja on ihan liikaa! Päätettiin mennä hetkeks rannalle, ku oli hyvä ilma eikä kiire mihinkää. Käveltiin ehkä metrin levystä hiekka kaistaletta pitkin. Toisella puolella meri, toisella kivimuuri ja puita. Jouduttii pujottelemaan oksien alitse ja kiipeilemään puunrunkojen päällä. Ku sit päätettiin lähtee kotiin vuorovesi oli kaventanu sitä hiekkakaistaletta vaikka kuinka paljon! En tajuu miten se voi olla niin nopee! Yritin pitää kengät kuivana, joten tartuin oksaan ja yritin limbota sen ali, mutta Oksa katkes ja kaaduin veteen. Saatiin kyl hyvät naurut ja koko tilanne oli hauska, mut mun usa-kännykkä sekos ku se kastu. Toivon, et se rupee jossain vaihees toimimaan, mut saa nyt nähä.

Että sellasta täällä.
-Leila

1 kommentti: