sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Time just flies by

Moi!

Anteeks, etten oo ehitny kirjottelemaan. Tuntuu tosiaan, että aika vaan lentää ohi ja ei millään ehdi tekemään kaikkea. Aattelin kertoilla pikaisesti viimeviikon tapahtumista.

Viikonloppuna tapasin uusia ihmisiä ja vietin niiden kanssa super hauskan perjantai-illan! Sillon oli ensimmäistä kertaa pientä sääntöjen selvittelyä perheen kanssa. Suomessa oon tottunu menemään todella vapaasti ja vaan tekemään asioita. Täällä perhe odottaa, että kerron ajoissa missä olen, kenen kanssa, moneltako tulen kotiin ja keneltä saan kyydin. Musta siis pidetään hyvää huolta.

Lauantaina suunnattiin Puyallup Fair. Se on Amerikan kolmanneks isoin markkina/tivoli tapahtuma. Käveltiin ja alueella syötiin fair ruokaa, eli nyt oon maistanu caramel apples ja elephant ear. Molemmat ihan super hyviä! Caramel apple on varmaan melko tuttu, mutta elephant ear:stä en ainakaan ite ollu kuullu. Se oli siis norsun korvan muotoinen lätty(?) jonka päällä oli hirvee määrä voita ja kanelia. Super epäterveellistä mut super hyvää!

Viikko on kulunu arki rutiineissa. Herätys 5:30, koulua 7:30-14:00, treenit, kotiin, läksyt, nukkumaan. Siinä mun normaali arkipäivä. Parina päivänä olin koulun jälkeen kavereiden kanssa. Vietettiin aikaa niiden kotona ja käytiin syömässä Ben n' Jerry's. Mun tavote tälle vuodelle on maistaa kaikkia makuja, mut tällä hetkellä oon maistanu 6 ja syöny 2.

Eilen käytiin porukalla shoppailemassa homecoming mekkoja. Eli tosiaan homecoming tanssi lähestyy ja koulussa kuumin puheenaihe on kuka menee kenenki kanssa. Mulla on jo pari, joten siitä ei enää tarvii stressaa, ja mekkokin löyty eli asiat on tosi hyvin! Homecoming on meijän koulussa 6.10. Se ei oo niin muodollinen tanssi ku wanhat, mut kaikki silti pukeutuu hienommin ja pojilla on puvut päällä. Eli paljon kivaa tulossa!

-Leila

lopuks muutama kuva Puyallup Fair:stä,













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti