lauantai 2. helmikuuta 2013

Kuulumisia

Moi kaikki!

Meillä alko tänä maanantaina koulussa toinen "vuosipuolikas". Ihan kauheeta ajatella, että vuotta on enää puolet jäljellä. ALLE PUOLET! Kaikki sanoo, että keväällä se aika lentää. Mut mulla lensi jo syksyllä! Miten se muka vois mennä yhtään nopeemmin!?

Tän uuden semesterin takia mulla drawing vaihtui yogaan ja digital photo matikkaan, tarkemmin sanottuna trigonometriaan. Ajattelin kertoa näistä uusista aineista vähän myöhemmin, koska just nyt ei hirveen selkeetä kuvaa ole kun tätä semesteriä on mennyt vasta yks viikkoa.

Yks vähän ikävämpi juttu on et koriskausi on nyt ohi. Se meni ihan liian nopeesti! Mut niinhän kaikki hauska aina tapaa mennä. Meillä oli tänään viimenen peli joka voitettiin 38 - 20. Sain jopa tehtyä yhen korin! ;D Pelin jälkeen rupesin ajattelemaan miten paljon oon kehittyny tässä muutamassa kuukaudessa. Voin sanoa että se on PALJON. Mähän en ollu ikinä aikasemmin pelannu korista, ja itseasiassa mua vähän pelotti alottaa kokonaan uus laji täällä. En edes osannut tehä lay-uppia, saati heittää 8/10 vapareita. Mut siitähän oli vaan tue ylöspäin. En voi uskoa miten paljon oon oppinu ja saavuttanut! Mun täytyy ruveta ettimään sopivaa korisjengiä Suomesta!

Ainii ja enää 2 viikkoa että lähetään perheen kanssa Kanadaan laskettelemaan!

-Leila





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti