torstai 14. helmikuuta 2013

Home Sweet Home

Moi!

Päätin kirjotella ja laittaa kuvia mun kodista täällä. Jossain aikasemmassa kirjotuksessa oli kuvia ulkoa päin, joten nyt kuvia sisätiloista. Tää on mun mielestä aika poikkeuksellinen talo verrattuna muihin Gig Harborin taloihin, koska täs on vaan yks kerros. Yleensä kaikissa näissä taloissa on vähintään kaks ja usein enemmän. Ja lisäks se fakta et tää ei oo tehty puusta, vaan no.. jostain muusta. Muuten tää on kyl tosi jenkki tyylinen koti. Iso keittiö, niin et kaverit ja perhe mahtuu sinne viettämään aikaa yhessä. Kuten ehkä jostain thanks giving ja superbowl kuvista huomasitte, siellä me yleensä vietetään aikaa ku kaverit tulee kylään. Ne huoneet, joissa ite oon eniten on just keittiö ja olohuone, ja sit tietty mun oma huone. Tai no tavallaan tää ei oo mun OMA, koska se oli alunperin Allyn huone, mut se anto sen mun käyttöön tän vuoden ajaks. (Thank you darling!) Mut nyt niitä kuvia.


220
Tässä mistä meille tullaan sisään. (tai no vieraat tulee. mä käytän autotallii)

221
Sitä vastapäätä on tämmönen oleskelu tila, missä avattiin jouluna lahjat. Muuten en siellä oo melkeen koskaan.

222
Tää kuva on otettu käytävältä, joka on pääovesta vasemmalla ja johtaa työhuoneeseen ja mun vanhempien huoneeseen.

223

224

225
Vanhemmilla on oma iso kylpyhuone ja valtava vaatekomero viel tuol peremmällä.

226
Vieras vessa.

218
Pääovesta oikeelle on tämmönen hienompi ruokatila, jossa syötiin jouluna ja Thanks givinginä.

238
Tää kuva on otettu olohuoneesta sinne pääovelle päin, näkyy hyvin meijän keittiö.

237
Tossa me syödään aina arkena.

235
Olohuone. Ja meijän kuntopyörä! (<3)

211
Jos olohuone kuvan ottamis paikassa kääntyy ympäri tulee vastaan meijän ruokakomero. Ja tääl siis jokaisella on valtava ruokakomero niiden talossa. Jonka sisältö on aika erilainen, mihin oli Suomessa tottunu.

240
Ja tässä Tashan, Allyn ja mun vessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti