maanantai 15. lokakuuta 2012

Sunday with family

Tää sunnuntai on menny mukavissa merkeissä perheen kanssa. Heräsin siin 7:30, kiitos koulurytmin. Aamupalan jälkeen soitin mukavan Skype-puhelun Suomeen Heidille. Oli ihana nähä pitkästä aikaa! Kävin juoksemassa pikku lenkin ennen ku lähettiin koko perhe salille. Mulla on salikortti YMCA:lle, jossa mun koko perhe käy aina viikonloppusin. Tehtiin siellä joku tunnin treeni, kaikki vähän mitä huvitti, ja sen jälkeen mentiin heittelemään korista. Mä ajattelin pyrkii koulun korisjoukkueeseen ja sitä varten pitää kyl oikeesti treenata. Melkeen kaikkiin koulun joukkueisiin on Try outit ja monet on pelannu koko ikänsä, joten saa nyt nähä miten käy. Ehkä pääsen mukaan jos hymyilen sulosesti ja pelaan mun vaihto-oppilas kortin. Päivän paras hetki oli ku pääsin saunaan!! YMCA:llä oli ihan oikee sauna, ja mä ja Tasha mentiin nauttimaan löylyistä. Sitä tunnetta oli kyl kaivannu! Nyt ollaan kaikki kotosalla ja hommaillaan omia juttujamme. Mul on tässä vielä reilu kaks tuntii aikaa ennen Youth Group tapaamista, joka on siis nuorille tarkotettu iltatapahtuma kirkossa. Tänään tällänen normaali sunnuntaipäivä (:

-Leila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti