maanantai 22. lokakuuta 2012

Friends, Movies and Good Food



Hei!

Perjantaina koulun jälkeen mentiin Gabyn, mun Chileläisen vaihto-oppilas kaverin, ja sen perheen kanssa shoppaileen halloween asuja. Se kauppa oli ihan valtava ja siel oli vaik minkälaisii asui keijusta zombieen ja värikynästä hampurilaiseen. Ostin ittelleni Kreikkalaisen jumalattaren asun ja Gaby on halloweenina Waldo siitä TV ohjelmasta. Shoppailujen jälkeen mentiin toisen Tashan, ei siis mun siskon, luokse ja siellä pidettii hauskaa kavereiden kanssa, syötiin hyvää ruokaa ja katottiin leffaa.

 Lauantaina käytiin läheisessä eläintarhassa. Mun kaverin, Hunterin, piti tehä siellä jotain tehtäviä ja ottaa muistiinpanoja, ja mä ja Gaby mentiin sit seuraks. Nähtiin jääkarhu ja niillä on ihan varmasti sininen kieli! Monet eläimet oli saanu kurpitsa herkkuja, koska halloween on tulossa, ja niin myös norsut. Oli hauska kattoo miten ne ensin murskas kurpitsat ja sitte söi ne. Eläintarhan jälkeen mentiin tanssistudiolle opettelemaan Thrillerin tanssi halloweenia varten. Tehään siis zombi flash mob halloween päivänä. Tanssin jälkeen päätin lähtee leffaan Gabyn ja sen host-siskon Emilyn kanssa ja käyttin kattomassa Paranormal Activity 4. Ei ollu mitenkään hyvä kauhuleffa. Mun vanhemmat oli menossa leffaan heti mun leffan loppumisen jälkeen, joten päätin liittyy niiden seuraan ja kävin kattomassa toisen leffan heti putkeen. Argo oli tosi hyvä leffa! Se oli tosi tarina amerikkalaisista panttivangeista Iranissa joskus 70-luvulla. Jos se tulee Suomeen kannattaa käydä kattomassa!

 -Leila















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti