sunnuntai 26. elokuuta 2012

The Road Trip

Moi!

Eli eilen yöllä kotiuduttiin kahen viikon lomamatkalta wild wild westin läpi.

Lennettiin lentokoneella Minnestoaan, jossa vietettiin eka viikko mun perheen ystävien lakehousella. Siellä nautittiin lomasta ja otettiin rennosti. Yhtenä päivänä tehtiin shoppailu reissu Mall Of Americaan, jättimäiseen ostoskeskukseen, jonka sisäl on vuoristorata ja Nickelodeon maa. Lauantaina oli mun host momn sukulaisen häät, joten pääsin kokeen oikeet jenkkihäät.

Sunnuntaina alko varsinainen road trip. Ajettiin kuuden eri osavaltion läpi. Minnesota, South Dakota, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington. Tällä matkalla ehti nähdä ja kokee aika paljon. Ajomatkat oli pitkiä, mut se ei haitannu, koska mukana oli hyvä kirja ja hyvää musiikkii. Koko wild west oli kuivaa peltoo ja tasankoo. Maisemat oli silti mahtavia! Pysähdyttiin kokemaan Bad Lands, Mount Rushmore, Rocky Mountains, Yellowstone, Tetok Mountains, monet villin lännen kylät ja ihana pieni sportti kaupunki Oregonissa.

Ja koska mun blogin idea on kertoo myös mitä tapahtuu Behind The Scenes pieni fiilistely tähän loppuun. Eli tällä hetkellä kaikki on lähes täydellistä. Mun perhe on aivan mahtava ja ottaa mut tosi hyvin huomioon. Tuun hyvin toimeen kaikkien niiden kanssa eikä ainakaan vielä oo ilmenny mitään ongelmia. Matkan viimeisenä yönä mun host isä tuli halaamaan mulle hyvää yötä samallalailla ku Tashalle ja Allylle. Se oli jotenki semmonen tunne et oikeesti kuulun tähän perheeseen. Hirvee koti-ikäväkään ei oo viel ollu. Pidän aika paljon yhteyttä perheeseen ja kavereihin Suomessa, ja se ainaki mulla helpottaa.

-Leila



















1 kommentti:

  1. Heiii toivottavasti sul on ollu siel kivaa,silt ainaki näyttää! ;) oon ni kade tost reissust!! Huomasin vast nyt et en o vissii lukija tai en ihan tiiä mut nää päivitykset o menny iha ohi.. Machs gut <3

    VastaaPoista