maanantai 13. elokuuta 2012

Orientation camp!

Hello!

No nii nyt oon sit USA:ssa. Lähteminen lentokentältä ei ollu läheskään niin vaikeaa, ku olin ajatellu. Tottakai oli kyyneleet silmissä kun halasin kavereit ja perhettä vikaa kertaa. Toisaalta yöllä itkettiin Pihlan kaa yli puol tuntii putkeen joten... Ehkä kaikki kyyneleet oli jo tullu. Matka oli tosi raskas, varmaan koska en ollu nukkunu moneen yöhön kunnolla. Tulin perille päivällä, joten jouduin valvomaan yli 36h putkeen.

Lentokentältä suunnattiin kahden muun vaihtarin kaa orientaatio leirille. Oli aika outo tunne bussissa ku joku total stranger tarjos mulle purkkaa ja rupes jubaa. Orientaatio leiri meni hyvin, vaikka aluks oliki aika tylsää ku kukaan ei oikeen puhunu eikä muistanu kenenkään nimee. Vikana leiri päivänä kaikki meni jo paremmin ja ihmiset rupes sosialisoitumaan. Tutustuin aika hyvin muutamaan tyyppiin ja innolla odotan seuraavaa leirii yhessä.

Eilen iltapäivällä saatiin tapaa perheet. Mua tuli hakemaan mun vanhempi sisko Tasha ja äiti ja isä. Nuorempisisko Ally oli jollain leirillä Oregonissa. Olin iha paineis ku odotin et millon mun perhe tulee ja miten kaikki sujuu. No kaikki meni tosi hyvin! Juteltiin pitkään ja kaikki kehu mun englantii. Skipattin Tashan kanssa yhteinen baseball ja mentiin kävelylle. Siinä samalla juteltiin pitkät pätkät ja tutustuttiin toisiimme. Illemmalla host isä osallistu Pudget Sound swim fundraisingiin ja mentiin siihen liittyvään juhlaan. Siel kaikki oli tosi kiinnostuneita musta ja tosi mukavia! Päivän päättyessä olin ihan puhki!

Ja mukavasti näin alkuun 2 viikon päivitys tauko, koska me lähetään lomamatkalle Minnesotaan!!

-Leila













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti