keskiviikko 8. elokuuta 2012

12 hours

Hello!

En voi uskoo tätä! Enää 12h jäljellä! Sain kaikki kamat vihdoinki pakattua, vaik äiti tuputtiki koko ajan lisää  tavaraa mukaan. (Jännää, koska yleensä se on just toisinpäin.) Laukut painaa just siinä rajalla, et ne ois ylipainosii. Taisin olla väärässä ku sanoin, ettei painoraja tuota mulle ongelmii.

Viimeset päivät oon viettäny kavereide, poikaystävän ja perheen seurassa. Muutamia haikeita hetkii on ollu, ja todennäkösesti lisää tulee. Mun kaa viimestä yötä Suomessa on viettämässä mun paras kaveri Pihla. Tulee iha hirvee ikävä! Toivottavasti voitais nauttii nää viimeset hetket yhessä (:

Seuraava postaus tulee sit varmaan periltä.
Goodbye Finland!
-Leila

Onepiece ja laskettelu housut ei lopult mahtunu mukaan :(
Onneks vanhemmat lupas lähettää ne.

Läksiäis lahja karkkeja :P


<3


Mamma leipo ihanan kakun!

2 kommenttia:

  1. :( mul on jo nyt iha hirveee ikävä sua..:(( ilmota ku oot peril, love u oot rakas! <3

    VastaaPoista
  2. Hei, viittisikkö sä kertoa mulle paljonko sulle about on menny rahaa vaihtarin alku juttuihin? sis. matkan, lahjat, passit ym., mitä olet ostanut?

    + voisitko vastata minun blogiini http://heidiwantsexchange.blogspot.fi/

    VastaaPoista