sunnuntai 5. elokuuta 2012

4 days

Hi!

Enää neljä päivää jäljellä. Sain vihdoinki ostettuu tuliaiset mun host perheelle. Olin jo mamman ja papan (eli mun vanhempien) kanssa etukäteen suunnitellu mitä kaikkee ostetaan. Mamman kanssa sit käytiin muutaman kerran kaupassa ja saatiin kaikki tuliaiset hommattua. Tosin suklaa puuttuu vielä, mut sen ajattelin ostaa vast lentokentältä. Pakkaamista en oo vielä alottanu, vaik se alkaa kohta olla aika ajankohtasta. Oon silti vähän miettiny mitä kaikkee ottais mukaan, ettei ihan ilman mitää planei rupee pakkaamaan.

Huomenna edessä on paljon asioiden hoitamista. Mun listaan kuuluu:

1. Luottokortin hakeminen
Saan rinnakkais kortin vanhempien korttiin hätätilanteita varten, ja se on nyt tullu pankkiin.

2. Sonera -kaupassa käyminen
Mun käynnkässä toimii vaan Soneran SIM-kortti, joten jos en saa niit ylipuhuttua poistamaan sitä lukitusta, joudun ostamaan perillä jonku halvan kapula-kännykän.

3. Muuttoilmoitusten tekeminen
Ilmeisesti mun pitää tehä muuttoilmoitus sekä KELA:an että postiin.

4. Pakkauslistn tekeminen
Pakkohan mun on joku lista vääntää, koska mul on niin paljon tärkeitä papereita yms. mitä pitää muistaa ottaa mukaan, että varmasti jotain jää jos en kirjoita niitä ylös. Lisäks pitää tehä lista mitä ihan käytännöntavaroita tarviin.

-Leila

Lopuks kuvia tuliaisista ja pari kuvaa kesältä.






Kaverin rippijuhlista. Tulee ikävä :(

 Muumimukit siskoille ja vanhemmille
 Pakolliset suklaa ja salmiakki



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti