keskiviikko 7. marraskuuta 2012

So close but still so far

Moi!

Tavallisen löpinän sijasta kirjottelen tälläkertaa vähän sitä behind the scenes -osastoa. Eli millasii tunteita mul on tällä hetkellä menossa yms. Oon nyt ollu kolme kuukautta täällä, mut tuntuu et en oo saanu vielä mitään aikaan. Mietittiin just yks päivä Gabyn kanssa, et tuleeks meijän koko vuosi olemaan tällänen. En olis ikinä uskonu, miten hankalaa tää tavallaan on. Vaik kaikki meneeki ihan super mahtavasti niin silti on samalla tosi vaikeeta. Mielialat menee ylös alas ku vuoristo rata. Välillä pienet vastoinkäymiset saa mielen ihan maahan, mut sit taas vastapainoks tuun tosi helposti hyvälle tuulelle. Vaikeinta täällä on saada oikeita kavereita, ja vaikka mul onki niitä tuntuu helposti siltä et ei oo ihan mukana kaikissa jutuissa. Tää on osittain kielen takia ja osittain koska ne on tuntenu jo niin pitkään ja ite tuun uutena porukkaan. Monesti käy niin, et ihmiset rupee puhumaan keskenään omista asioistaan. Ei ne tavallaan yritä sulkea pois porukasta, mut ne ei vaan tajuu et minä ja Gaby ollaan uusia eikä tiedetä kaikkii ihmisii tai mitä ne teki viime kesänä. Hankalaa on myös erottaa ketkä tulee jutteleen muuten vaan ja ketkä on oikeesti kiinnostuneita oleen kavereita. Pari kertaa mulla on käyny niin, että joku ihminen on tuntunu tosi hyvältä tyypiltä, mut sit vähän ajan päästä oonki tajunnu et ei meil loppujen lopuks ollukkaan niin paljon yhteistä, ja sit pitää taas ettiä uusia ihmisiä. Pitää nähä hirveesti vaivaa, jos haluu pitää yhteyttä ihmisiin. Kuulostaa hankalalta. Ja kylhän se tavallaan onki, mut kokoajan tapahtuu edistystä ja pääsee paremmin porukkaan mukaan. Musta ainaki tuntuu et oon saanu muutaman hyvän kaverin ja löytäny porukan johon sovin hyvin. On vaan outoo ku ei oo yhtä paljon kavereita ku oli Suomessa. Mut eiköhän niit ajan kanssa löydy lisää.

-Leila

Lopuks muutama kuva mun Stick of Destiny -projektista digital photoo varten. Mun piti kuvata bath time ja päätin sit kylvettää meijän koiran, Pepperin.








1 kommentti:

  1. Tosi kiva lukee näit behind the scenes juttuja leiluskiii :) mut mul on ihan samat fiilikset! Tuntuu vähän ''epäonnistuneelta'' kun oon ollu täällä kolme kuukautta, eikä oo saanu oikeen mitään kunnon kavereita, kieli ei oo superisti kehittynyt ja koulussa ei jaksaisi olla. Mutta onneks sentään pari hyvää kaveria, ne riittääki jo saamaan paljon paremmalle mielelle, ainaki mulla :)
    pus machs gut <3

    VastaaPoista