sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Halloween

Hei!

Nyt taas täältä kiireiden keskeltä ehdin vihdoinki kirjottelemaan mun halloweenista.
Meil oli halloween mukit käytössä viikkoo ennen halloweenii, mut muuten ei hirveesti koristeltu. Oltiin aika laiskoja ja ei jaksettu edes kaivertaa kurpitsoita. En kyllä tiedä oisko ollu aikaakaan.
Halloween oli keskiviikkon, joten seuraavana päivänä oli koulua, ja sen takia halloween juhlat oli viikonloppuna ennen sitä. Mä menin mun kaverin Gabyn halloween juhliin lauantaina ja asuna oli Greek Goddess. Oli tosi kiva ilta. Paljon ruokaa, hauskoja pelejä ja hyvää seuraa. Ja tietysti kauhuleffa.
Keskiviikkona oli sitte varsinainen trick or treat -päivä. Menin koulun jälkeen mun siskon Allyn kanssa tekeen vapaaehtois työtä. Kierreltiin downtownilla ja mainostettiin rotaryn järjestämää hyväntekeväisyys keräystä. Olin myös mukana Thriller flashmobissa, eli esitettiin thriller -tanssi kadulla. Oli kyl tosi mahtavaa olla mukana jossain tollasessa! Normaalisti näin vanhat ei enää mee kiertelee taloi mut minä ja Gaby käytettiin meijän vaihto-oppilas vuotta tekosyynä. Saatiin ihan sikana karkki ja hyvä käsitys halloweenista. Jotkut talot oli panostanu koristeluun ihan huolella! Muutamas talossa oli pelottavaa musiikki soimassa ulkona ja joka puolella oli kurpitsoja ja luurankoja. Kadut oli täynnä lapsia ja niiden vanhempia hienoissa puvuissa. Tuntuu et ihmiset menee iha hulluiks halloweenin aikaan!

-Leila

PS. katoin ekaa kertaa mun arvosanat and guess who's a straight A student!

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti