sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Gig Harbor calling!






Tässä muutama kuva viikonlopulta, jonka vietin kaverini Joannan mökillä.

Hello!

Viikon alussa olin töissä ku puhelin soi ja AFS:ltä soitettiin et mulle on todennäkösesti löytyny koulupaikka. Yritin sitte tietysti udella heti mihin päin olen lähdössä seuraavaksi vuodeksi, mut mua käskettiin vaan venaamaan seuraavan päivään, jolloin posti tois jotain tietoa koulupaikasta. Sain sitte seuraavana päivänä kirjeen, jossa oli täytettäviä papereita ja tieto koulualueesta! Peninsula school district. Lähden siis todennäköisesti Gig Harbor nimiseen paikkaan Washingtonin osavaltioon ihan lähelle Seattlea! Etittiin samana päivänä Tommin kaa vähän tietoa alueesta, mut en sit mitenkää hirveesti jaksanu kattoa. Nyt oon ottanu paikasta vähän enemmän selvää ja se vaikuttaa ainaki mun mielestä tosi ihanalta! Google mapsista on ollu paljon hyötyä ja street view ei näytä yhtään hassumalta.

En tosiaan edelleenkään tiedä tarkkasti mihin päin meen, enkä vielä mitään isäntäperheestä (jos sitä edes on). Vaihtoehtoina on muutama koulu, mut en vielä tiedä mihin niistä päädyn. Ne kaikki näyttää joka tapauksessa tosi kivoilta! Isot urheilukentät pihassa ja koulurakennuksetkin näyttää tosi isolta. Toisaalta google mapsista on vähä vaikee arvioida.

Friikkaan ihan just. Tavallaa on nii ihanaa lähtee, mut elämän tilanne on just nyt semmonen et Suomessa kaikki on niin ihanaa ja niin hyvin et haluisin jäädä tänne. Tätä ristiriitaisuutta! Vaikee uskoo et alle kahen kuukauden päästä mä lähen. Tuntuu ettei sitä ennen ehi tekemään mitään ja et kesä menee ihan liian nopeesti. Millon mulla on aikaa nähä kavereita?

Lopuks viel pari kuvaa mitä etin netistä.


Kuva Seattlesta.


Gig Harbor


-Leila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti