keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

30 days

Terkkuja Maltalta!

Enää 30 päivää! En voi uskoo miten nopeesti aika menee. Tällä hetkellä on aika hyvät tunnelmat, koska oon ollu paljon yhteydessä perheeseen, joka vaikuttaa todella ihanalta! Molemmat siskot ja äiti ovat mailanneet mulle.

Sain tietää, että melkein heti ku saavun perheeseen (en tiedä järjestetäänkö ensin orientation camp) lähdemme Minnesotan osavaltioon perheeni sukulaisten häihin. Siellä pääsen sitte tapaamaan enemmänki Amerikan sukua :) Häiden jälkeen ajamme takaisin Gig Harborin muutaman osavaltion läpi ja käymme kiertämässä mm. The Rocky Mountains, Yellow Stone ja Mt.Rushmore. Aika paljon ohjelmaa tulossa, mikä on tietysti hyvä, ettei koti-ikävälle ole niin paljon aikaa. Mä uskon silti, että ikävä on aika kova ekan parin kuukauden aikana.

-Leila

7 kommenttia:

  1. Heippa, aina yhtä huippua törmätä muihin vaihtariblogeihin! Olen itsekkin lähdössä jenkkeihin nyt 2012-13, tosin EF:n kautta. Sen tarkempia tietoja mulla ei sitten siitä vielä olekkaan :D

    Mut hei tosi kiva että tiedät jo minne oot menossa, sun hostit vaikuttaa mukavilta :) Washington on sitäpaitsi upea osavaltio, sulle tulee varmasti ihana vuosi siellä.

    Joka tapauksessa, jään seurailemaan tätä sun blogia mielenkiinnolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perhe tietojen jännittäminen on ollut tähän mennessä pahin osa. Mut kyllä se perhe kaikille löytyy :) kiva jos blogi miellytti voisin tehdä vastavierailun sun blogiin. En oo ite hirveesti muiden vaihtarien blogeja lukenut.

      Poista
    2. Juu mun pitää kai vaan yrittää pysyä optimistisena :D

      Hei muuten mulla on tuolla omassa blogissa sellanen lista johon yritän koota kaikkien 2012-13 jenkkivaihtareiden blogit, niin haluatko että lisään tän sunkin blogin sinne? :)

      Poista
  2. heippaheiii:) ku ollaan samoille seuduille menossa, ni päätin iittyy lukijaks. kiva lukee jonku muunki blogii washingtonin suunnalta. katotaa jos satutaa törmäämää jossa ku nii ''lähekkäi'' meijän on sijotettu! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mihin päin washingtonia oot menossa? :) ja minkä järjestön kautta?

      Poista
    2. mä meen kirklandii exploriuksen kautta :)

      Poista